-Missbrukare

Finns det något ni gillar extra mycket? Något ni unnar er ofta?

Mitt fall är skor. Och den lasten kan bli väldigt dyr.


Idag har vart en bra dag. Vissligen har jag haft ont i skallen men det som har räddat dagen är min energi.
Har jag ont och är trött blir det lättare att man blir nedstämd men idag har jag verkligen sprudlat av energi och det gör dagen mycket enklare. Både för mig och min sambo. Stackarn som har fått utstå med en hel del dessa månader!!

Imorgon ska jag gå till en sjukgymnast har jag tänkt. Vi får se vad de säger.
Annars vet jag inte...
Jag borde bli bannlyst från stan i alla fall. Eller kanske att lämna kontokorten hemma!

Hur många skor tror ni jag köpt det här året?!?!
Det är ganska många om jag säger så.......

Skomissbrukare?Skomani?


Kommentarer
Postat av: Tappaintehoppet

Skor är inte min last. Har rökt en gång i världen men slutat för 17 år sen. Skulle kunna äta godis varje dag, men det går ju inte. Det bästa sättet att bli av med en frestelse lär vara att falla för den...klokt? Vet inte, dyrt kan det bli.

Ha det bra.

2009-05-18 @ 16:42:43
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: Beva

En lång tid var det energidrycker av allehanda slag, större desto bättre. Slutade med att jag levde uteslutande på redbull och kaffe, en lysande kombination om man vill dö i förtid. Numera är det oftast att förlora mig själv i ett TV/PC-spel av något slag ofta i samband med cola chips och/eller godis vid min sida.

2009-05-19 @ 13:03:18
URL: http://bevabanzai.blogg.se/
Postat av: Babyborderline

Haha, ja vi är väl ganska lika vi stackars manodepressiva människor, liksom samma känslor och tankar i skoven kan jag gissa. :) SKönt med någon som förstår också. Liksom ingen vanlig människa kan nog fatta exakt hur det känns...



Akupunktur har jag endast provat för fysisk smärta (diskbråck) och då hjälpte det hur bra som helst, så jag kan tänka mig att det hjälper mot det mesta. :)



Hmmm balans... ja, emellanåt är man ju liksom stabil. Men nu var det länge sedan, skoven blir allt tätatre och jag är rädd att helt förlora det som är jag om ingenting händer. Så egentligen är det få ljusglimtar för tillfället, tyvärr... :(



Ta hand om dig! Och köp skor, skor är bra! Bättre än att göra massa dumheter! Skoterapi kanske kan vara nåt för dig! Haha! :D

2009-05-20 @ 12:20:53
URL: http://babyborderline.wordpress.com
Postat av: tappaintehoppet

Saknar dina inlägg. Är allt väl?

2009-06-03 @ 18:53:25
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: wickedvicky

Jag är diagnostiserad bipolär 1 sedan några år tillbaka. Nu tror jag ju att diagnosen är felaktig och håller på att sätta ut medicinen, litiumet gör varken till eller ifrån. Men om jag nu skulle vara bipolär så tror jag att skor kan vara ett symptom inte en last eller så är det ett sundhetstecken. Man kan aldrig få för många skor, jag har massor, varav ett tiotal på jobbet. Synd bara att utbudet är så skruttigt och trist.

2010-09-24 @ 23:36:31
URL: http:// wickedvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0