Update from Thailand!

Ahhh jag har sa mycket att beratta!

Thailand e underbart. Kunde inte be om battre avkoppling!
Vi har nu halvtid kvar av semestern. Sa jag klagar inte over det om jag sager sa.

Dock har jag(tror jag) fatt biverkning av Litiumet. Huvudvark. Konstant har jag haft det i 3 manader.
Varje dag. Innan dess har jag ocksa haft men inte lika kontenueligt.

Har nagon av er haft huvudvark av litium?!

Jag har testat att sluta med litium nu en vecka, pa eget bevag...

Hoppas att huvudvarken forsvinner!!!!

Kommentarer
Postat av: Tappaintehoppet

Kul att höra något, har tänkt så mycket på dig. Skönt att ni har det bra.

2009-03-02 @ 14:27:12
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0