Frågor om manodepressiva

Nu är jag tillbaka i staden. Känns lite si sådär om jag ska vara ärlig...

Jag slutade äta Litium under 3 veckor för att kolla att litiumet inte var
orsaken till min konstanta huvudvärk. Men huvudvärken försvann inte..'

Jag vet att läkaren och min ssk kommer bli arg när de vet att jag exprementerat
själv men vad ska man göra när man är desperat? Jag orkar inte med
den här huvudvärken längre! Hur som helst så äter jag ju även zoloft samt serequel
som komplement så jag tror och hoppas att jag inte kommer hamna i något skov!

Jag känner att jag har lite bloggtorka för tillfället.

Ställ gärna lite frågor om det är något om min bipolära sjukdom ni undrar över
Eller ge tips om något intressant att blogga om =)


Kommentarer
Postat av: jenna lindoff

heej ! Vad kul och skönt att jag hittade din fina blogg. Jag heter jenna och är 16 år, i snart 2 år har jag varit hemma med en depression och ja lagt livet på hyllan, inom en kort tid ska jag diagnoseras och ganska säker på att det kommer berätta för mig att jag har någon psyisk sjukdom. kommer säkert klicka till din blogg flera gånger, hoppas du mår bra idag stor kram från jenna

2009-03-23 @ 21:06:16
URL: http://levilykke.myblogg.se
Postat av: Tappaintehoppet

Hej

Dotter har börjat med Levaxin som en start. De ville sätta in Lamotrigin, men vi ville prova Levaxin först då brist på detta kan ge mycket konstiga symptom. Det är bättre och energin jämnare. Jag håller en tumme. För dig också.

2009-03-24 @ 16:25:57
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: Beva

Konstant huvudvärk känner jag igen, har migrän själv. Har alltid trott att det var det men min läkare berättade att man kunde få hemsk huvudvärk av konstant ångest (som ju jag har då). Sitter värken bak i huvudet, nära den övre nackkotan? Då är det antagligen ångest huvudvärk, eller spännings huvudvärk som det kan kallas oxå. Mitt tips är att antingen be din läkare att få något mot det eller inhandla smärtstillande gel på apoteket och smörja när du känner att det börjar göra ont, jag tar naproxen (ska antagligen bytas ut) och smörjer med Zon, funkar inte hur bra som helst men det lindrar smärtan när det är som värst. Kram på dig!

2009-04-01 @ 11:18:36
URL: http://bevabanzai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0