Inte konstigt att fördomar finns

När sånna här sjuka saker inträffar som mannen i Belgien som knivhögg och mördade oskyldiga barn på ett dagis är det inte konstigt att människor får starka fördomar och relaterar till stort sett alla som har en psykisk sårbarhet!
Läs här!

Jag kan inte förstå hur det kan gå så långt att en människa begår mord!
Våld mot människor och djur överhuvudtaget är för mig svårbegripligt!  
Men när oskyldiga barn är med i bilden ja då är det tamefan krig!
Jag blir så förbannat upprörd när jag läser den här artikeln! Hur kan man skada oskyldiga barn?!
Det är de finaste vi har på denna jord !Barnen är våran framtid! 

Inte nog med att han smutsar ner sina händer med blod, han smutsar även ner vårat rykte!
En människa som begår ett känslokallt mord är så klart helt funtade i huvudet. Det finns någon slags störning, det måste vi alla hålla med om! Om det blir rättpsykiatrisk vård eller fängelse,det ska en rättpsykiatrisk bedömning förhoppningsvis rättvist avgöra! Men oavsett, är han för mig helt körd i huvudet! Och man kan vara helt förbannat kokt i huvudet utan att ha en allvarlig psykisk störning! Jag ville bara klargöra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0