Åhhhhhhh!

Åhh jag är ju så dålig att uppdatera!

Shame on me. Måste bli bättre på det!

Vi sitter och kollar på Lets Dance. Shit vad avis jag är på Laila, Kevin, resten av Idol juryn och resten av gänget som sitter vid samma bord som Mel B från Spice Bajs Girls. Seriöst, de var verkligen mina idoler som liten!  Hon vart tydligen 2a i USAs version av Lets Dance. Coolt.
Kommer ihåg när jag var liten, då gick jag och dagdrömde om att jag skulle stöta på tjejerna i Spice Girls på gatan och de skulle ge mig världens kram. Sen blev vi bästa vänner, typ. Hehe, ja man tänker ju ganska roligt som liten =)

Här flyter allt på. Jag jobbar, jobbar och jobbar.
Vi planerar en resa. Ska vara borta nästan 2 månader. Sola och bada i Pina Colada :)

Något annat som gör mig lite frustrerad är att jag fortfarande inte fått ngt körkortstillstånd.

Beslutet ligger fortfarande hos läkaren som bara har kvar att skriva under, men det har tydligen inte funnits tid för honom att använda pennan och lämna en liten autograf på 4 månader. Det är helt sjukt att man ska behöva vänta så länge. Varför kan han inte bara för tummen ur arslet?! Min ssk har iaf lovat att trycka på ännu en gång. Men som vi alla vet har de ju alltid så mkt att göra på sjukhus och likande. Men kom igen, en underskrift ska väl inte vara så jäääädrans svårt att ordna?!

Min arbetskamrat sa senast idag att om jag skaffar mitt körkort snart så har jag väldigt stor chans att få fast tjänst inom företaget.
Inte bara lovord, jag ligger väldigt bra till för att få fast tjänst. Dock kanske inte inom närmsta året men jag är fortfarande deras enda tim.vikarie.

Så med andra ord, lååååt mig få börja övningsköra nu då!!!!!!

Nae, nu får jag inte missa fler danssteg hära!

Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0