På jakt efter nya möbler!

Hej alla!

Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag ganska bra idag. Jag är fortfarande lite halv hängig men tillräckligt pigg för att åka på jakt efter nya möbler till lägenheten. Igår var jag på fest men det blev alkoholfritt och jag kom hem långt innan tolv slaget!

Ä sitter och väntar på mig sött i soffan.
Jag är snaaaart färdig!
Ska bara skriva liiiiiite till!
Det är tur att han har tålamod med mig! Jag fick världens psykbryt förut när han skulle förklara vem som vunnit körslaget. Men han förklarade inte tillräckligt snabbt( han fick inte fram vinnarens namn) så jag blev skit lack och höjde rösten!
-Vart kom det ifrån lixom?
-PMS?
-Vaknat på fel sida?


Som tur är insåg jag snabbt hur larvig jag var så jag kunde be om ursäkt. Det var en typisk jag-har-gjort-fel-syn, svansen mellan benen.Rätt åt mig. Man får inte skälla sådär utan anledning!

Nej nu är jag färdig att åka!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0