Kära bloggläsare...





Hej på er!


Jag ber om ursäkt för så dålig uppdatering den senaste tiden. Jag har fått en del kommentarer på sistone som jag inte har svarat på. Jag har varit inaktiv på bloggen på sistone. Det verkar som det är många som uppskattar att man skriver om detta. Jag har haft personliga bekymmer det senaste tiden och har därför inte prioriterat bloggen. Det har ingenting med min bipolära sjukdom att göra, så ni behöver inte vara oroliga över det!


Ska försöka svara på era kommentarer... Stor kram till er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bilden ovan är verkligen klockren! Och med ett fint och underbart budskap :D

Postat av: Cissi

Hoppas allt är bra med dej, skulle va kul om du började skriva igen!



Kram

2010-03-21 @ 20:48:13
Postat av: Clarisse.

denna bilden piggar upp min kväll, minst sagt^^

2010-09-17 @ 21:04:18
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com/
Postat av: carola

hittat hit via psykiatrin.blogg.

Nyss fått diagnosen bipolär 1 och ev ADHD.

Söker likasinnade, vill få råd/stöd.



kramisar

2010-10-18 @ 14:45:01
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Sökte din blogg genom google där jag sökte "bipolär"..:)



Men jag har i allafall bipolär 1 och tar två mediciner lamictal och serquell. Mår jätte bra och livet funkar som det ska tack vare medicinerna då.. Men också mig själv så klart!!

Jag är 20år en tjej som tar dagen som det kommer.



OCH ÄLSKAR DIN BLOGG!! Du ger en tips och råd och som sagt som många har sagt!



MAN KÄNNER SIG INTE ENSAM.



Vad har hänt :( du uppdaterar inte mer hitta din blogg nyss..



Hoppas du öppnar den för då kommer jag läsa den varje dag!:)



/ En nöjd läsare



2011-02-13 @ 02:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0