People make me happy

Hej alla!

Ursäkta att jag varit dålig på att uppdatera, det har varit mycket jobb och sen mycket att göra på fritiden så jag har inte haft tid att skriva i bloggen :(

Jag vart jätte glad av era kommentarer!

Anledningen till att jag skaffade mig den här bloggen var ju för att jag ville försöka nå ut.
Men jag vet, jag är lite dålig på att uppdatera och då gör det ju svårare att "nå ut" ;)

Men jag tror att ju mer "respons" jag får av er läsare, desto flitigare kommer jag uppdatera!
Man blir ju peppad av feedback :)




Annars kan jag ta och berätta att jag fortfarande inte har fått mitt körkortstillstånd(!)

Det har nu gått cirkus 4 veckor sedan jag lämnade remissen till min sjuksyrra som sedan skulle lämna den till läkaren så han kunde skriva under. Men jag har väntat ännu längre sedan jag skicka in körkortstillståndet.
Jag väntar nu på att läkaren ska skriva under, så han sen kan skicka den till mig. Så jag i min tur kan skicka remissen till vägvärket. Så vägvärket i sin tur kan godkänna mig som lämplig förare!

Jag tror att denna procedur kommer ta några veckor till!

Så ni alla som har en diagnos av något slag psykisk eller fysisk
- Se till att få ett läkarintyg INNAN ni skickar in om körkortstillståndet! 

Normalt sett ska det ta upp till 4 veckor. Men jag tror att det kommer röra sig om närmare månader för mig!

Det känns lite tråkigt att det ska behöva ta sådan tid.
Speciellt när jag inte har tid.

Min arbetsgivare börjar ju undra vad som är fel. Varför jag aldrig kan börja övningsköra.
Och jag har ingen som helst lust att tala om för henne att jag är bipolär.
Det vore ju nästan som att skjuta mig själv i huvudet. Nej, det vore det inte. Men jag vill gärna behålla min integritet. Och ja, jag vill inte att deras syn på mig ska förändras. VILKET DEN TYVÄRR kommer göra om jag berättar att jag är bipolär.

Även fast de kommer förstå- Även fast deras syn inte är negativ-

så är deras tolkning, alltid deras oavsett vad jag än säger, tycker eller känner!'

NEJ! JAG VILL BARA VARA SARA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0