Life is tradgedy until...

you do something about it.

Vi var på Halloweenfest igår.
Det var hur kul som helst, synd bara att det skulle bli ett sånt dramatiskt slut.


Lämnade iaf in remissen till min sjuksyrra igår. Så jag får svaren senare i veckan hur lång extra tid det bör ta för att få det där förbannade lämpet.

Igår råkade min pojkvän ut för svår ångest för första gången i hans liv.
Helvete, va ont det gjorde i mig att se honom ha så ont.
Jag som är "veteran" visste ju att det absolut inte var någon som helst fara, att han var uppvarvad och fel saker hände vid fel tillfälle som utlöste det hela men man vet ju hur ont ångest kan göra i kroppen och hur slut man blir efter att ha spänt sig så mycket.
Men det gick jätte bra tillslut. Han behövde få känna sig trygg och älskad och tillslut lugnade han ner sig.
Han är en fin kille. Jag är glad att jag haft sån tur.


Älskar dig ända in i hjärteroten!

Stabila relationer är oerhört viktigt för mitt psykiska välbefinnande. Det tror jag att det är för alla människor såklart och har man en extra känslig sårbarhet är det jätte viktigt att man har personer runt omkring som man känner att man kan lita på. Personer som inte får en att må bra ska man genast "dumpa". De tar för mycket av ens engergi och det blir bara en ondcirkel som drabbar dig själv hårdast i slutändan.

Så, screw them and you'll live happily ever after

en bra början iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0