Här har ni mig!

Jag lovade mig själv att stänga av datorn för 1 timma sen. Ändå sitter jag kvar, hmmm.

När jag scrollar igenom min blogg ser jag bara så destruktiva inlägg och det är ju egentligen helt fel budskap för destruktiv är det sista som beskriver mig som person och min bipolära sjukdom är bara en liten del av mig i stora hela.

Meningen med den här bloggen var ju faktiskt att försöka få människor att öppna ögonen och vidga  
eran negativa syn mot människor som har psykiska besvär och störningar.

Men för att ni ska kunna öppna era ögon krävs det ju att jag bjuder in er i min verkliga värld och skriver mer om mig själv och hur jag lever idag, inte bara om hur det är att vara bipolär.

Min blogg känns alltför negativ och "sjuk"
Jag må vara manodepressiv, men jag är så jävla mycket mer än det.

Jag är vacker. Hehe. Ja, de säger det men deras ögon avslöjar dem om de verkligen menar det eller inte ;)
Jag är 22 år
Är utbildad till undersköterska/mentalskötare.
Jobbar som skötare, på två psykiatriska boenden i stan.
Har bara 6 månaders erfarenhet av arbetslivet som msk, men mina år på andra sidan inom sjukvården har gjort gett mig betydligt mera kött på benen än många andra skötare som varit inom samma yrke i 30 år.
Jag är lång
Har ljusbrunt hår
Jag anses nog vara en partybrud, men jag är också den perfekta unga hemmafrun till min sambo :)
Jag är väldigt vuxen för min ålder, men det bor en riktig barnunge i mig också.
Är duktig på att laga mat
Jag är busig
VILJESTARK
envis
och rättvis

Så nu vet ni lite mer om mig.


De få besökarna jag har, får gärna fråga något om det är något ni undrar över =)


Kommentarer
Postat av: Tappa inte hoppet

Hej

Har precis börjat blogga och ska följa din blogg. Kändes intressant. Lycka till!

2009-01-18 @ 11:01:09
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0