Pest eller koleara?

Yes!

Nu jävlar. Nu ska ni få se på inlägg efter inlägg.

Ska bli bättre på att skriva här. Jag kanske kan hjälpa någon =)

Jag gick till jobbet idag som vanligt men insåg snart att jag inte alls mådde bra. Nu pratar vi fysisk sjuka ;P
Så min arbetskamrat, snäll som hon är skjutsade hem mig. Känns jätte trist att åka hem när man verkligen vill jobba men kroppen hänger inte med. Jag hatar att vara förkyld. Men om jag ska vara ärlig är jag hellre förkyld än deprimerad eller psykotisk. Det är stor skillnad på att vara fysisk sjuk och psykisk sjuk. Men det är egentligen att välja mellan pest och kolera.

Har ni tänkt på att varje gång man träffar någon bekant på stan så ställs frågan hur mår du och svaret brukar oftast bli;
jo det är bara bra, själv då? Men det är ju inte alltid hela sanningen.
Vi vill tydligen inte höra om andras problem,
är det för att vi har nog med våra egna eller att vi inte vill besvära andra med våran last?

Är det en skam att visa sig svag?



Varför ska det vara så svårt att be om hjälp?
Vi är ju inte mer än människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0