Yeeeey, just shoot me?

Godkväll kära läsare!

Har inte hunnit kika in på bloggen för det har varit så mkt att göra under helgen.
Jag har bland annat jobbat sen har jag även hunnit gå på en födelsedagsfest.
Förkylningen är väl sisådär.
Så det vart nyktert i helgen om man säger så och jobba måste jag ju för räkningarna betalar ju inte av sig själv eller hur?

Ska svara på era kommentarer imorgon :)

Är lite irriterad på min sjuksköterska. Som bipolär har man en egen ssk att vända sig till.
I detta fall, är det egentligen inte hennes fel. Men eftersom det är henne jag pratar med blir jag automatiskt frustrerad.
Dock inte så hon märker det, eftersom jag är så jävla snäll. För snäll, för det är ju ingen som tar mina ord på allvar verkar det som?!?!?!?

Det handlar så klart om mitt körkortstillstånd. Läkaren har ännu inte fått arslet ur vagnen.
 Uräkten? "Han har så mycket att göra"
Så mycket att han inte ens kan skriva en underskrift och ge pappret till närmsta assistent?
Efter nästan 4 månaders väntan börjar jag bli otålig.
Inte mindre min arbetsgivare som inte fattar ett skit. Och vad ska jag ha för ursäkt?!
Please help me with that one!

-Hej jag är manodepressiv. Jag väntar på ett läkarintyg som ska intyga min lämplighet som förare?

Ahhh, jag får panik ärligt talat av den här skiten. Jag klarar inte av att ljuga heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0