Hälsan är det viktigaste vi har

Hej på er!

Det är egentligen meningen att jag ska gå på födelsedagsfest ikväll
men jag tror inte riktigt jag kommer klara det för jag är fortfarande sjuk :/
Jag har alltid en förmåga att vilja pressa mig själv till den yttersta gränsen.
Det kan vara en bra egenskap, men ibland måste jag lyssna på vad min kropp säger och vila.
Men det är svårt när man har så många bollar i luften.
Jag vill ju så gärna vara frisk och kry att jag nästan övertalar mig själv att jag mår bra.
Det blir såklart ingen alkohol ikväll men jag kanske orkar ta mig ut för att träffa lite folk?
Meningen var ju att vi skulle fira av mig ikväll lite också.





Hälsan är viktigare än något annat. Har man inte hälsan i behåll är allt annat matriellt oviktigt.
Vi borde  värdesätta hälsan högre. Ta hand om oss själva och varanda ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0