Surt



Ahhh, bara att bita i det stora äpplet å börja om från början!
Min bloggdesign försvann. Eller försvann o försvann.. jag råka trycka på helt fel knapp och vips så va den borta!
Finns det något mer irriterande?!
Tur att jag kunde göra något åt mitt lilla problem :)



Det är inte många som har någon aning om att jag är Manodepressiv förutom mina närmsta.
Ibland undrar jag hur människor skulle reagera om de visste?
Jag vill ju att de ska se på mig med precis samma ögon som de gjort innan. De som älskar mig, ja de gör ju det.
Men hur skulle människor runt omkring mig reagera? 

De senaste månaderna har jag funderat på om jag vill "kliva ut i garderoben"
Just för att man visst kan leva ett normalt liv vare sig man är  psykisk frisk,psykisk sjuk eller frisk som en nötkärna!

Men det är svårt det där. Det finns alltid någon som hittar en anledning att döma en.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0