Mitt hjärta ska le inifrån

Det finns inget vackrare än ett äkta leende.
När hjärtat ler inifrån- ut.


Idag är det påskafton, solen skiner, själen skiner väl lagom. Kunde be om en bättre fysisk hälsa men man kan aldrig bli tillräckligt nöjd verkar det som. Jag får vara glad för det jag har. Jag har en sambo som älskar mig som ingen annan.
Vänner som ställer upp och ett jobb som kallar. Men det finns delar i mitt liv där inte ens solen kan stråla.
Men jag kämpar. Jag gör allt vad jag kan för att kravla upp till ytan för att göra min röst hörd.

Kommentarer
Postat av: Tappaintehoppet

Kikar in och önskar en fortsatt fin helg!

2009-04-11 @ 19:40:00
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: Kimmi

Hejsan!

Såg att du frågade hur man klistrar in Bippo-widgeten. Under widgeten står det "get this widget" - klicka där och följ instruktionerna. Du kommer att få en kodsnutt som du klistrar in i din blogg där du vill ha widgeten. För att komma med i flödet ska du kontakta Psyk på psykbryt.com så fixar han det. Lycka till och fråga igen om det är något.

2009-04-12 @ 08:53:33
URL: http://www.asiktskanonen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0